Termékek


Kategóriák

Mennyi idő a szállítás és milyen költsége van?

A feldolgozott megrendeléseket 1-3 munkanapon belül házhoz szállítjuk. Egyedi szállítás esetén minden esetben egyeztetünk a Vásárlóval. A szállítás költsége függ a rendelt termékek mennyiségétől, súlyától, méretétől. Webáruházunk a rendelés véglegesítésénél minden esetben kalkulál egy szállítási költséget, így tudnak tájékozódni Vevőink a szállítási díjakkal kapcsolatosan. 

Hogyan tudok vásárolni? 

A terméket helyezze a kosárba, majd a kosárra kattintva tudja kiválasztani a szállítás módját. Ezt követően meg kell adnia szállítási és számlázási adatit, beválthatja kuponját, vagy hűségpontjait. Amennyiben kitöltött mindent, egy ellenőrzést követően véglegesítheti megrendelését. A rendelésről egy automatikus rendeléskivonatot fog kapni. Amennyiben valamilyen probléma merülne fel a csomag összeállítása során, a kollégáink felveszik a Vevővel a kapcsolatot. 

Kötelező regisztrálni a vásárláshoz? 

Nem, de ajánlott. A regisztrációnak köszönhetően a következő vásárlás gyorsabb lehet, visszanézheti megrendeléseit, kérhet értesítést hiányzó termékekről és hűségpontokat gyűjthet. A hűségpontokat a következő vásárlás alkalmával felhasználhatja, így pénzt spórolhat. 

 Mit kell tennem, ha valami nem egyezik a rendelésemmel?

Mindenképp vegye fel velünk a kapcsolatot és természetesen orvosolni fogjuk az esetleges problémát. 

 

 Mit tegyek, ha sérült terméket kaptam?

A csomagot minden esetben az átvételt megelőzően ellenőrizze. Amennyiben a csomagon külső sérülést talál, azonnal jelezze a futár felé. Abban az esetben, ha a csomagolás nem sérült, de a termék igen, mindenképp jelezze felénk és tájékoztatni fogjuk Önt a további lépésekkel kapcsolatban.